top of page
postnl-logo.webp

Soorten zendingen Post NL Postkantoor 

- Standaard pakket NL
-Aangetekend pakket NL
-Verzekerd pakket NL
-Brievenbus pakket NL
-Frankering dagpostzegel
-Spoedservice binnen/buitenland*
-Standaard pakket buitenland*
-Aangetekend pakket buitenland*
-Verzekerd pakket buitenland*
-Brievenbus pakket buitenland*
-Braillepost
-Rouwpost
-Partijenpost

*Raadpleeg Post NL op welke wijzen uw buitenlandzending verstuurd kan worden 

Contact opnemen met Cigo Peperzak over Post NL?

Wij helpen u graag verder met al u vagen over uw pakket.
Echter heeft u als klant alle gegevens over het pakket en de mogelijkheid om dit zelf na te kijken bij Post NL.
Raadpleeg daarom altijd eerst zelf Post NL voordat u contact opneemt met ons over een pakket.
Vaak heeft de verzender van het pakket u al een mail gestuurd met daarin de track & trace, en wanneer u de Post NL app gebruikt ziet u gemakkelijk alle gegevens over de zending die op uw adres geleverd word.

Uw pakketstatus controleren? klik hier.


 

Hoelang blijft een pakket bij ons liggen?

Een pakket blijft 7 werkdagen bij ons liggen.
Het weekend telt dus niet mee.
Na deze 7 werkdagen moeten wij het pakket retour afzender sturen.
Er is geen mogelijkheid om dit tegen te houden.
Mocht uw pakket retour gestuurd zijn door ons neem dan contact op met de afzender van het pakket.
U kunt n.a.v. uw track & trace zien tot welke datum het pakket bij ons blijft liggen.

Heeft u hier verdere vragen over?
Neem contact op met Post NL klantenservice 

 

Aangetekende post ontvangen?

Aangetekende post kan enkel en alleen worden opgehaald door de persoon aan wie het poststuk gericht is. 
U dient zich altijd te kunnen legitimeren met een geldig identiteitsbewijs.
 

Klachten over Post NL?

We weten hoe vervelend het kan zijn wanneer uw pakket niet bezorgd is op de juiste wijzen.
Helaas kunnen wij u hier niet meer bieden dan een luisterend oor en dient u de klacht bij de Post NL klantenservice in te dienen.
Wij hebben niet de mogelijkheid om klachten in behandeling te nemen.

Klik hier voor de contactpagina van Post NL.
Het starten van een chat op deze pagina is doorgaans het snelst om Post NL te bereiken.

Grote pakketten of zakelijke pakketten

Heeft u een pakket groter dan 50x50x100 cm of 176x78x58 of een pakket wat buiten 1 van deze maatstellingen is of zwaarder dan 30kg, dan kunnen wij u niet helpen.
Hiervoor kunt u het beste contact opnemen met de Post NL klantenservice.

Verstuurd u zakelijk veel pakketten bijvoorbeeld vanuit uw webwinkel? Dan dient u deze pakketten af te geven aan een Post NL Business Point. Kijk op www.postnl.nl voor een locatie bij u in de buurt. 

 

Algemene voorwaarde Post NL

Klik hier voor de algemene voorwaarden van Post NL.

 

bottom of page